O nama

Monopol d.o.o. iz Niša je proizvođač i vlasnik brenda “Memoris”. Zaštitu brenda kao intelektualnu svojinu možete videti ovde.
Žig #1
Žig #2
Žig #3
Žig #4
Žig #5

Preduzeće je osnovano 1993. godine, a 18.02.2005. godine stvoren je brend “Memoris” za kategoriju robe iz klase 16 i 20, registrovan pod brojem žiga 51335, a koje se odnose na kancelarijski materijal i školski pribor. Za kategoriju robe iz klase 18, 25 i 28, koje se odnose na sportsku opremu registracija kod Zavoda za intelektualnu svojinu izvršena je dana 14.02.2013. pod registarskim brojem žiga 66494.

Preduzeće Monopol cini tim mladih, kreativnih, vrednih i sposobnih ljudi, koji su na vreme shvatili situaciju na tržištu gde se proizvođači čuvenih brendova iz zemalja Evropske unije samo vode kao proizvođači pod svojim brendom, a proizvodnju za njih uslužno vrše fabrike u Kini, Pakistanu, Indiji, Vijetnamu… Oni praktično na osnovu svog žiga, odnosno brenda ugovaraju proizvodnju pod svojim brendom u fabrikama, koje imaju kapacitete i odgovarajući kvalitet.

Potpuno istu stvar radi i preduzeće “Monopol” za svoj brend “Memoris”. Praktično, preskočena je samo faza investiranja u sopstvene mašine i pogone, koji bi kasnije postali nepotrebni. Taj deo i činjenica da je kompanija manja, pa samim tim fleksibilnija i sa manjim troškovima, omogućava nam da više ulažemo u kvalitet, a da na tržištu postignemo značajno bolje cene od konkurenata.

U delu roba, koje se odnose na kancelarijski i školski pribor najviše se vodilo računa o cenama, pa tek onda o kvalitetu. Preko 500 proizvedenih različitih artikala u našem brendu, podatak je koji govori da smo uspeli da pronađemo taj odnos kvaliteta i cene odnosno da je brend uspeo na tržištu.

U toj klasi roba dozvolili smo da imamo više različitih vrsta cena i kvaliteta za jedan isti artikal, što se pokazalo kao dobro za poslovanje, ali ne tako dobro za brend. Proizvodivši neke artikle za tendere i pod imperativom najniže cene, poigrali smo se reputacijom brenda, kada su ti artikli nekako dospeli do kupaca u maloprodaji. Srećom takvih primera nije bilo puno, nekoliko artikala u ponudi od preko 500, tako da to nije značajnije uticalo do sada na prodaju i plasman ostalih artikala iz brenda.

Ulaskom brenda u proizvodnju sportske opreme, rešili smo da iskoristimo iskustva iz stvaranja brenda u kancelarijskom i školskom priboru, te da nam ovog puta na prvom mestu bude kvalitet, pa tek onda cena. Rešili smo da nikada više ne proizvodimo pod imperativom najniže cene, već da pokušamo da imamo najnižu cenu za obavezno vrhunski kvalitet. Naš novi moto je najpre kvalitet, pa tek onda cena.

Na sreću po naše kupce, kod sportske opreme u situaciji smo da to postignemo, jer se u cenu sportske opreme veliki procenat ugrađuje za reklamu brenda, kroz sponzorisanja klubova, lige ili vrhunskih sportista. Rešili smo da to jednostavno ne radimo, kako bi kupcima ponudili najniže moguće cene za vrhunski kvalitet. Kada se realno pogleda situacija na tržištu odnosno cene koje nudimo za vrhunski kvalitet dolazi se do jednostavnog zaključka: I kvalitet i cena!To je naš realni moto!

Međutim, naš uspeh pod ovakvim pristupom bez pompeznih reklama zavisiće kao i u sportu od čitavog tima. Naš tim činiće svi naši kupci, gde se nadamo da ćete biti i Vi, čitaoci ovih redova… Možemo se održati samo ako nas Vaša priča preporuči dalje, ako nam Vaše zadovoljstvo stvori marketing. U suprotnom ulagaćemo u reklame i nećemo biti tako povoljni… Mi smo rešili da rizikujemo, a Vi samo treba da kupite bilo koji od naših proizvoda i uveriti se u našu priču…

Naša priča nije samo ovo, već nešto mnogo više. Mi smo tu da pratimo Vaše zadovoljstvo korišćenja naših proizvoda, spremni da prihvatamo svaku pohvalu i kritiku, ako ih bude, da damo mnogo više od obične garancije za sve naše proizvode, a ako ste deo nekog kluba tu smo da pratimo Vaše rezultate i nagrađujemo. Nagrađujemo uspehe, nagrađujemo vernost našim proizvodima, kao i preporuke koje dajete za nas… Spremni smo da u naš tim primimo sve prave Improve your memory sportiste, koji neguju sportski duh i da korektno igramo…

Memoris Srbija

Preduzeće “Monopol” d.o.o. iz Niša, je zastupnik španskog brenda Kelme za Srbiju, a od sada i stvaraoc srpskog brenda “Memoris”.
Razvijajući prodaju za španski brend Kelme, nailazili smo na jedan jedini problem koji se zove - CENA. Taj problem nije se odnosio... >> Nastavak

Pogledajte još

27 novembar 2015
27 novembar 2015
27 novembar 2015
MEMORIS Srbija D.O.O.Monopol, Koče Kapetana 86, 18 000 Niš, prodaja@memoris.rs, 018 571 870 ,062 778 057 Radno vreme: radnim danima: 09h-17h; subotom: 09h-15h Copyright © 2014 Memoris.rs

Search